onsdag, september 08, 2010

Första sååången

Då har man vart och fixat den förbaskade tråden i överkäken nu också, den här gången känns det bättre, så förhoppningsvis sitter den ett bra tag den här gången :)

Första sångtiden var super rolig, men det märks verkligen att det har vart sommarlov. Förhoppningsvis låter det bätte om ett par veckor! Jag fick även reda på att min sånglärare väntar tvillingar!! super roligt, och massa grattis kramar till dig!
Jag fick idag sjunga jazz sången Lullaby of birdland, en mycket vacker men klurig sång, med många tonbyten.
Jag rekomenderar starkt att du lyssnar på denna vackra sång på YouTube!

Något inte lika vackert såg jag på bussen på väg hem. En medelålders man cycklade med byxorna nedanför rumpan, så hela myntinkastet syntes. Det hade kanske varit okej om han hade haft en tröja över, eler om han inte lutat sig framåt så mycket. Men man undrar ju lite om det inte blir väldigt kallt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar