måndag, februari 08, 2010

Mörk natt,

De är mörkt och kallt ute.. Jag ligger i sängen och kollar på Nu är det jul igen 3, och tänker på hur mycket jag har att göra i skolan i morgon, och resten av veckan med för den delen.
åk 3 går fort, men det är många stora saker som sker, i alla ämnen. jag måste göra klart samhällsuppgiften till på fredag, jag undrar hur jag ska hinna med det..

morgondagen börjar för mig kl. 07.45. Jag ska träffa Andrea i skolan och gymma lite innan lektionerna börjar. Det känn lite segt att behöva vara i skolan vid 09.00 när min första lektin börjar 12.30, Men vi får se till att tänka på Beach -2010 så att vi blir mer motiverade!



Nu känns det som att jag bode gå och lägga mig och sova. vi får väl se hur bra det går! Men men..
God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar