söndag, februari 07, 2010

Ojoj! nu är det nästan precis ett år sedan jag skrev här =) Jag kännde att det börjar bli dags att böra skriva av sig lite! och nu när jag precis köpt mobilt bredband så kan jag blogga var jag vill! Vi hade förenad 18 års fest hos mig igår! hela tjocka släckten var här och partade! och jesper och andrea förstås ;)
Det blev lite mycket att dricka för alla som befann sig hemma hos mig i går, så idag har vart en otroigt värdelös dag. Vi har ätit pizza,, (som att vi behövde det efter smörgåstårta och vanlig tårta igår) men vi var för trötta för att orka laga något, så känndes indiana pizza som ett bra och nära altenativ. och trots allt så är de ju lite nyttigare där :)

Jag var uppe först i morse, så jag fick ta promenaden med willma! JAg upptäckte till min förtjuning att det var sol och vårväder (om man bortser från snön) och kännde att jag borde gå ut och fota lite, men tröttheten tog över.

Jag Längtar till sommaren! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar