onsdag, februari 04, 2009

Halv studiedag!

Idag var det halvstudie dag. eller ja, för alla andra iallafall! Min sista lektion var körsång som slutade kl. 13, så det blev som vanligt! Kören går bra, men är lite tråkig för tillfället. Vi repar till Queen konserten, vilket går sådär. Låtarna vi är med på är ganska svåra och tråkiga (tyvärr sant) och de är liksom inge drag.

Imorgon har jag bara Naturkunskap, vilket ska bli kul! vi labbar för tillfället och har jätte trevligt! Sen ska jag och Jesper åka ner på stan och kolla *destination un known* =) kommer att bli super trevligt ^^ =D

Kör sen på kvällen också, fortsätta repa med Maxat konserten som är om två veckor! allt kommer att gå jätte bra, Utom möjligen dansen, den ser bra fånig ut den! Jag var ner på stan här om dagen och köpte hängslen m.m till "nörd" dansen. Dvs, Vi ska dansa med nörd kläder (smakfråga) till "Växeln hallå hallå?" . Vi kommer iallafall ha väldigt kul på scenen och jag har en känsla av att alla som tittat också kommer att skratta hejdlöst!

lärarna gick igenom projekt arbetet som vi ska ha i åk.3! jag ska välja musikal projektet för de är något jag vet hur det funkar och tycker är riktigt kul! hoppas att det är fler duktiga människor som tänker i samma banor! .

PussPuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar