söndag, februari 08, 2009

Melodifestivalfiasko.



Lång helg. Jag tillbringade helden med jesper uppe i Vad hos hans pappa. De mekade med bilen och fick äntligen igång den! Skönt för dem! Jag satt och kollade på tv hela helgen vilker också var mysigt.

Men melodifestivalen asså, det blir bara värre och värre för varje år. De enda bra var att alcazar gick direkt vidare, det är första gången jag tycker att de har en bra låt och ett bea upplägg! Men det var mycket synd att nina inte gick vidare! bästa låten på länge i dessa sammanhang! Och Herre gud, "Snälla Snälla," vad är det för låt? tyvärr förknippar jag af ugglas med en på rökt systembolages anställd eller något i den stilen. så de gick det inte hem hos mig! De nya reglerna är endast till för att de ska få in så mycket pengar som möjligt och göra allt så krångligt som möjligt!
Tyvärr SVT, Ni klarar inte av att hålla i Melodifestivalen!


Men PussPåEr ^^ <3


Goodnight, sweetheart, well, it's time to go,Goodnight, sweetheart, well, it's time to go,I hate to leave you, but I really must say,Goodnight, sweetheart, goodnight.





.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar