tisdag, februari 03, 2009

Skola =)




Hade Engelska prov i morse, Om jag inte får godkänt nu så finns det en chans att jag inte får godkänt i hela kursen engelska B. Läraren vi har i svenska och engelska är den sämsta och konstigaste läraren vi haft. Han vägrar hjälpa till och tror att han är så mycket bättre än alla andra!

Resten av skoldagen har jag haft musik ämnen! de har vart super kul! Jag har haft ensemble och vi har fortsatt öva på "Weak" och "Du är så, Yeah, Yeah". Det gick mycket bättre i dag än vad det har gått tidigare! Det kommer att bli skit bra den 19/2!

Nu är äntligen Sofia och Viktor tillsammans, de tog sin lilla tid men dom är super söta tillsammans.
Efter skolan gick jag och Jesper till ticket och kollade på sista minuten till Spanien eller kanarieöarna! vi ska kolla priset varje dag och om det går ner så åker vi dit under lovet v.9! *hoppas, hoppas* De skulle vara skönt att komma ifrån Sverige ett tag!



Ska nog ut och fota lite i morgon! de var ett tag sedan! =) Saknar tiden att bara gå ut och ta lite kort på allt fint i naturen. Nu är allt bara så grått och tråkigt, utom lite snö här och där. Men förhoppningsvis blir det bättre om några veckor!

Puss<3

.
.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar