måndag, februari 02, 2009

Kärlek


*JESPER "HJÄRTA" ZANDRA*



KÄRLEK<3


I dag är första dagen av mitt nya liv! Jag och Jesper har gjort en deal, Jag får inte äta godis utom på lördagarna fram till 1 maj, detta för att jag ska se okej ut på premiären av West Side Story. om jag klarar det, ska Jesper bjuda ut mig på en fin restaurang och jag får beställa vad jag vill. Förlorar jag så blir det tvärt om, Dvs, Jag får bjuda ut honom. Men jag vet att jag klarar det, Men Jesper är inte så säker ;)




I lördags var "återkomsten" i skolan och de kom mycket bra artister (fd carlforsska estet elever) till skolan och spelade! Jag tyckte om opera killarna och teater killen massor. De kändes verkligen att de var riktiga proffs med! Men alla nuvarande carlforsska elever var också super duktiga!

Under pausen pratade jag med Ellinor lite om körsången i skolan, Och jag fick veta att hon kommer att ta med mig i kammarkören till nästa år om jag fortfarande är pigg! jag blev så klart riktigt glad, de kommer att bli så himla kul!



Jag har vart lite deppig den senaste tiden pga sjukdomen, men förhoppningsvis blir det bättre sen! ^^ <3

VILL HA SOMMAR NU!!!

Idag var iallafall jag och Jesper och fikade på waynes café! Jesper bjöd mig och vi hade super trevligt! jag har saknat att umgås med honom på de sättet! Jag käkade cheese cake och drack cola och Jeppe åt en cola muffin och drack cola =)

Älskar min Jeppe<3


Skriver Högskoleprovet den 28 mars! AAAH!


Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar