onsdag, februari 11, 2009

Jobbigt med skolan..

I morgon ska jag till min extra lärare och göra det nya provet om bokstäver, stavning och meningar. De ska bli lite läskigt, jag hoppas att det går bra. Hon ska även hjälpa mig med svenskan och engelskan, jag hoppas att jag kommer att få det lättare när hela utredningen är klar.

Hatar svenskan, jag fattar inte ett skit, (vilket de förövrigt inte är många som gör) och det blir bara ännu värre med allt de här. Jävla grekiska till svenska bok! De är skönt att man inte är ensam om att tycka såhär, och det är skönt att ha någon som förstår som man kan luta sig emot!

De värsta är att man inte kan klaga heller. Då tror alla att den enda anledningen till att man över huvud taget nämner det är för att få uppmärksamhet och att folk i sin omgivning ska tycka synd om en. De är inte så! Jag tycker att det är väldigt jobbigt att inte förstå något på lektionerna. Och de blir ännu värre när man inte kan nämna något utan att folk ska säga: "de är bara för att du är lat och vill ha bättre betyg". De funkar inte så!

Bajs på allt.


Puss.


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar