onsdag, februari 11, 2009

Städning.

Tjenixen! Idag har jag och mamma gått igenom massa prylar vi hade ute i frådet, shit va grejer mansamlar på dig under åren! Vi ska ställa oss och sälja lite av sakerna på loppis om några veckor, de ska bli skönt att bli av med lite prylar och få mer utrymme för annat! Och som sagt, städning måste göras! =)

Vi städade och fixade en hel del idag, de kändes skönt att äntligen få de gjort.
Nu är jag hemma hos Jesper och tar det lugnt. Han är sjuk (hosta och feber) så han sover för tillfället, och de ska han få göra ett bra tag. Jag mår inte heller så värst bra, jag äter antibiotika mot infektion i kroppen. Plus en öroninflammation på det, Inte kul alls! Men jag hoppas att det blir bättre tills i morgon. Annars är jag nog hemma i morgon och tar det lungt!

Puss<3


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar