onsdag, februari 11, 2009

Jag vet..

Jag kan inte förstå varför alla blir så förändrade, Jag fattar om ni inte vill vara med mig, Men säg de då till mig att jag inte får följa med på något ni planerat, Istället för att få alla att hålla tyst om det för mig. Jag har det nog jobbigt som det är, jag behöver inga fler falska vänner, Jag har nog med dem ändå...

Varför ska alltid jag ha så svårt med att hitta nya vänner? och när jag väl tror jag har hittat någon som jag litar på, så vänder den mig ryggen. Jag saknar tiden då vi alla var som en stor familj, då vi alla kunde prata och umgås. Jag saknar tiden i sala och alla underbara personer därifrån. Jag saknar Party tiden med tjejerna. Jag saknar tiden med min dåvarande "bästa kompis". Var försvann dom? dom jag har kvar pratar med mig ibland och går bakom min rygg oftare än vad man kan ana, och alla kompisar känns så falska på något sätt. Kanske är det bara jag som har fått något om bakfoten, men förtillfället känns det som att jag är den mäst oönskade personen i skolan. Jobbigt Läge..


Men jag säger inte att alla mina vänner är falska! det finns minst två ny upptäckta vänner som är snälla och pratglada med mig! och även de som pratar ibland fast som inte är en nära vän! tack för att ni ger mig den kompis kärlek jag behöver! PussPåER<3




.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar