torsdag, januari 29, 2009

fotografering

TORSDAG

Hade ljud teknik slutprov idag! det gick sådär, vissa frågor kunde jag och vissa blev det vilda gissningar på. Men jag hoppas på ett godkänt iallafall!




Jag mötte upp Cris, Sofia, Sabina och Leona på cafét "Kalle på spången" som är ett av mina favorit ställen i stan. Sofia är super nervös över i morgon då tjejerna, hon och lite grabbar ska ut på krogen. En av grabbarna är hon lite förtjust i och de har vi suttit och pratat om mesta delen av vistelsen på cafét




Jag, Sofia och Sabina förflyttade oss till väx hustet där vi skulle sjunga lite inför konserten maxat! Vi har förövrigt fått två löjliga danser att framföra med våra låtar, och med schlager tema så kan ni ju tänka er hur otroligt roligt de kan bli.





Väl inne i lektionssalen sa vår lärare "snart ska vi gå ner och bli fotade för kulturskolans informationsblad". Min första tanke var, Shit, jag har inte fixat mig idag. Och det var ungefär vad jag sa också! Jag har en tendens att få alla att skratta på torsdagar, Fråga mig inte varför!




Vi gick två trappor ner och där var det, Den underbara studion med proffs fotografer och makeup artister och stylister! (Nej, riktigt så kul skulle vi få ha, Men vi hade iallafall riktiga lampor och duktiga fotografer). Det var väldigt coolt att få posa och skratta inför kameran. För de var exakt de vi skulle göra, Skratta!






PussPåEr<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar