söndag, januari 18, 2009

02.20


Jaha, nu är klockan 02.20 natten till söndag och jag och Jesper har precis kommit hem från festen hemma hos Daniel. Jesper är lite påverkad, men det går att dras med! <3

Gårdagen dagen var slapp. Vaknade vid halv ett, sen åkte hem till mamma och kollade till Willma (hon mådde för övrigt bra) och sen drog vi tillbaka hem till Jesper för att göra oss i ordning inför spelningen (rockkarusellen) på Sigurds gatan 25.



friday 14:th spelade bättre än förväntat. Av de man har hört tidigare så har de inte vart så synkade med varandra, men nu gick det bra. En stor överraskning var att Hanna var lid singer i be alive! mycket intressant, men va duktig hon var!


När grabbarna hade spelat klart drog vi till Daniel på efterfest! de blev ganska mycket folk och vi hade mycket trevligt! =) de var de gamla vanliga folket plus två super trevliga utbytes studenter från Tyskland och Frankrike!


festen blev lite vild ett tag, när alla ville jämföra mina och Louises bröst! de må ja säga, nog visste jag att folk gillade bröst, men inte så mycket =P Alla drog ner mitt linne för att kolla på mina (då behövdes inte på Louise för hennes linne var redan så urringat) Men det var lite kul iallafall, btw, hennes är störst x'D


(tack gode gud för rättstavningsprogram när man inte är spiknykter!)

Puss<3


Älskar JEsper<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar