torsdag, januari 22, 2009

JappJapp.





Saknar min Ebbha<3

Det är så himmla jobbigt att hoppa på kryckor. I morse skjutsade Jesper mig till skolan, jag pallade inte att gå hela vägen ner till bussen med kryckor.
Kör idag^^ vi börjar bli duktiga! iallafall nästan!



I morgon får jag iallafall annat att tänka på, Då åker nämligen jag upp till jespers pappa i fagersta (Jesper åkte idag). Där ska vi underhålla oss med att köra rally på isen, vilket vi förövrigt har gjort ett par helger irad redan, iallafall jeppe. Det ska bli skönt att komma bort lite ett tag och ladda upp för en ny vecka i skolan. Vi kommer hem på söndag igen, så jag skriver förmodligen nästa inlägg då.



I morgon börjar äntligen naturkunskapen! ska bli skönt att få den avklarad till slut! =) Andreas är ledig i morgon också vilket betyder att jag kan ta ett tidigare tåg i morgon, Mycket trevligt! Jag slutar alltså kl 13.30 efter matten, istället för 15.15 efter gehörs och musikläran. så 3 lektioner i morgon, Arbetsmiljö och säkerhet, naturkunskap och matte!




Saknar jeppan lite nu, ska bli lite ensamt att sova själv när man har vant sig vid att ha någon som håller om en!








PussarPåNosen<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar