fredag, januari 16, 2009

Hemmadag med filmkväll!

Tjenixen!

LÄNGTAR TILL SOMMAREN!! <3


Jag vaknade i morse och tänkte," Jag orkar inte gå till skolan i dag", så de blev så. Jag stannade hemma och sov istället. Det var mer frestande att ligga kvar i en varm skön säng med den man älskar än att åka upp till skolan och ha tråkiga lektioner!

Vi åkte ner till konserthuset och åt lunch! Där serverades kyckling, klyftpotatis och Black and White sås =) det var mycket gott!


Sen fick musikbörsen kunder bestående av mig, Jesper och Peter! de var trevligt. Peter kollade på nya sladdar till basen och jag kollade på nya plektrum!

När vi väl kom hem tog vi en välförtjänt tupplur (en ganska lång en). Det var Verry Nice!
Vi insåg att vi fick lite bråttom när vi kom på att vi skulle vara hos min kusin klockan 19.00 och låna lite filmer till kvällen. Men vi hann, och mötte henne på parkeringen.



Nu har vi äntligen kollat igenom lite till tågluffen runt i Europa, de kommer att bli så kul!!! Längtar verkligen till sommaren!



Jag fick nått ryck och började baka när vi kom hem igen, så resultatet blev en kladdkaka och en sockerkaka som vi bjöd på under filmkvällen med lite kompisar. Alla tryckte i sig chips och dricka och jag antar att de nog mår ganska illa nu. För tillfället kollar de på filmen "hajar som hajar". En mycket konstig men rolig film enligt min mening! Grabbarna ville se "ice age" men inte tjejerna, så när alla grabbar var på neder våningen gömde vi filmen i en bok i bokhyllan =D de enda stället vi visste att de inte skulle leta! och vi hade så rätt! =D

PUSS<3

1 kommentar:

  1. titta jag har bara kommit hit eftersom ja letade till en karta av europa men ville bara säga att det är superdåligt at skolka#
    bra att du vet det´nu . jag kommer inte hit igen så om du vill svara kan du maila,

    SvaraRadera