tisdag, januari 20, 2009

Bra och Dåligt!

Idag har det hänt väldigt mycket!

1. Barack Obama svor president eden i USA.
2. Jesper och Jag firar 10 månader i dag<3
3. Jag hoppar på kryckor igen.

1. Japp, nu har det äntligen hänt! kl. 12.02 Amerikansk tid och 18.02 svensk tid svor Barack Obama president eden i Washington DC. USA har nu fått en svart mycket trevlig president. Jag tror att de flesta håller med mig om att Obama är det som USA kommer att behöva för att få världen på fötter igen. Det är iallafall vad han har lovat, och jag tvivlar inte en sekund! Hejja Obama !


2. Tänk att det redan har gått 10 månader sedan vi satt i Daniels källare och drack smuggel sprit, och hade vår resa från Haga till Gryta! Det var en underbar dag det, Jag förstår fortfarande inte vad som hände, men jag är väldigt glad att de gjorde det!





Jesper -Hjärta- Zäta
10 Underbara månader med dig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar