onsdag, januari 14, 2009

Håltimme


dryyygt. Kom till skolan idag vid 8.00 hade Kultur och ide historia (ett mycket tråkigt ämne för övrigt) hade det i ca en timme, sen fick jag veta att Torsten var sjuk, så svenskan var inställd.. sen såg jag en lapp där det stod att kören också var inställd.... bajs.. aja, men jag åkte hem till jesper och pluggade lite och nu hamnade jag här framför datorn. De här betyder asså att jag har hål från 9.30 till 14.30. då ska Here 4 U ha fotografering =D och sedan ljudteknik, näst sista lektionen för alltid =D men de betyder även att jag har prov nästa vecka =(


Sen tänker jag passa på att klaga ännu mer på vl. Visst det är bra att vi inte har kontanter för busschaufförernas säkerhet, men de är skit dåligt rent ut sagt att automaterna inte tar sedlar.. och om man inte har något annat eller att automaterna är trasiga så får man inte åka med! va är det för skit? varför inte låta de åka med till nästa automat och låta dem köpa sin biljett där?


Det känns som att jesper är sur på mig, det har kännts så i typ 3 dagar nu.. jag vet inte vad jag har gjort mot han.. =( jag älskar ju honnom av hela mitt hjärta, jag vill inte förlora honnom <3 jag hoppas att allt löser sig, förmodligen är det bara ett missförstånd! jag ska försöka ge så mycket kärlek jag kan och hoppas atthan slutar vara sur om nu så är fallet<3

PUSS <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar