onsdag, januari 28, 2009

Music <3

"Du är så Yeah Yeah wow wow"!
Ja, de är en av de två låtarna som vi ska framföra på 90-tals konserten i skolan. Om vår lärare går med på att vi får framföra den så kommer det att bli ganska mycket ös! Ensamble gruppen är väldigt pepp och hoppas värkligen att vi får den. Den är verkligen en pop låt som tar fram de bästa av 90-talet! Den andra låten vi har fått tilldelade är "Weak" med Skunk Anansie. Kommer också att bli ös! =)


Tyvärr är 90-tals konserten samma dag och tid som MAXAT. Men de har vi förmodligen löst, vi är första numret på 90-tal och är i mitten på MAXAT! de kommer att bli så bra båda två. Allt detta sker veckan innan lovet, dvs, v.8!


Javisst ja, Idag åkte jag och jesper och klippte oss! ett väldigt billigt kap var det, Jeppe blev super fin i håret, vi var nöjda båda två! Han blev mycket korthårig jämfört med innan, på mig tog hon bort en decimeter och klippte upp runt ansiktet! ganska fint ibland.


Tyvärr fasnar jag inte direkt på kort, jag får inga bra kort på mig men hoppas att de går över. Men jag måste säga att jag är snyggare i värkligheten! =)
Nu är jeppe ute på krogen med grabbarna, så jag sitter hemma och bara väntar på att han ska komma hem. De är ganska mörkt här ute i skogen på kvällarna! Nu vet jag varför vi bor i stan, jag som är så mörkrädd skulle aldrig klara att vara här ensam en längre tid. Jag joppas att vi får huset sålt till våren så mamma kan flytta in till stan också. Det blir lättare att bo hos henne också då. Men jag hoppas ännu mer att ja och jeppe ska hitta en billig lägenhet snart! *Hoppas*Hoppas*



PussPuss<3
-









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar