måndag, januari 12, 2009

väldigt soft dag!

Idag gick jag upp vanliga tiden vid kvart över 7, men jag var så jävla trött så jag funderade på att stanna kvar i sängen tills de roliga lektionerna började. Det var väldigt frestande eftersom att Jesper (pojkvän), som började kl 13.00 fortfarande låg och sov.
aja, jag drog till skolan i alla fall, orkade inte gå på matten, så jag satt och inte gjorde någonting istället, mycket skönt! sen gick jag på engelska med Torsten (en dryg lärare).. men idag var nog första gången på väldigt länge som jag faktiskt gjorde någonting! och då insåg jag det, min engelska grupp är nog den mest pratiga klass som någonsin funnits, inte konstigt att Torsten är som han är, jag hade blivit riktigt förbannad. Men som förgylldes min dag, läraren jag skulle ha på lektion 3 timmar senare kom till mig och sa att lektionen var inställd, så jag kunde gå hem! =D Så nu ska jag snart åka och träna och sen iväg till växhuset för lite west side story! Jippie! =D


PussPåEr<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar