tisdag, januari 13, 2009

Sjukhus

Jaha, nu har ännu en dag passerat. Idag var Jag och Peter upp och hälsade på Alexandra på sjukhuset. Hon va fortfarande as trött efter operationen och spydde fortfarande, jag tyckte faktiskt lite synd om henne.. Så nu hoppas vi att hon inte har ont i magen längre och slutar klaga, de var lite jobbigt att höra hela tiden. men jag hoppas att hon blir frisk snart =) på dagens idrotts pass ramlade lisa och fick en spricka i foten, så de blev att hälsa på henne också på akuten. Snart ligger hela estet på sjukan..

Skolan har vart skön idag med, har inte haft så många lektioner, slutade efter lunch kl halv 1. De var Niice =D

Sen träffa Jesper och åka och handla med han och hans far =D

Älskar min Jesper<3

Fick veta ensemble grupperna i veckan också, Hamnade med Alex och Daniella ^^ så det blev tre sångare i vår grupp, sen vet jag att Hedvall skulle spela bas eller gitarr, Micke skulle spela trummor och Gabbe på Piano, sen var de någon mer som jag inte kommer ihåg ;)
De ska bli mycket niice med dem, de är en väldigt bra och rolig grupp.


Sen lite reklam:
Carlforsska gymnasiet kommer att ha en "renunion konsert" med bl.a Mattias från E.M.D den 31 januari. den kommer att bestå av musik, dans, teater och musikal scener med gamla och nuvarande ES elever Det kommer att kosta ca 100-150 kr per person och kommer att bli grymt bra! Även Johannas bror ska vara med och visa lite musikal arbete =) Lycka till ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar