torsdag, januari 15, 2009

Wille 18 år

GRATTIS WILLIAM PÅ DIN 18ÅRS DAG =D


Jaha, så har ännu en dag svept förbi! Det har inte hänt så mycket idag, dans lektion i morse sen Lunch: TEX MEX =D Yeeh! de var mycket gott. Sen åkte jag ner på stan och mötte grabbarna =) och sen hem och baka kladdkaka med Sofia, det var trevligt!

Jag och Sofia drog ner till växhuset för att sjunga lite i vår kör! vi fick två nya låtar till Maxat temat "schlager hitts". Låtarna var "Växeln hallå?" och "Håll om mig", det gick mycket bra att öva idag ^^

Efteråt kom jesper och hämtade mig och vi åkte vidare till filmkväll hos Daniel! jag valde film, det blev en som visades på tv (billigast så) Lara Croft - tomb Rider! =)


Så nu sitter vi hemma hos Jesper och grälar om mat igen =( tänk att den diskussionen alltid tas upp. Efter ätstörningen kan jag inte äta som andra, ag måste äta när min kropp säger till att den är hungrig. Jag skulle gärna vara som andra, men de funkar inte riktigt så. Hoppas de löser sig!


PussGurka<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar