måndag, januari 12, 2009

Nu har det hänt.

Nu har jag äntligen skaffat blogg. Jag vet, jag var väldigt negativ i början och tänkte att varför vika ut sitt liv på internet? men jag kom fram till att de måste vara ett jätte bra sätt att få ner alla sina tankat på! så då letade jag upp denna sidan och gjorde mig en! Trevligt trevligt.

Så, de här är jag:

Jag heter Zandra, fyller 18 år i december. Jag går på carlforsska gymnasiet i Västerås, Min klass heter Es07amk som står för Estetisk linje, började år 07, går i klass A och min inriktning är musik.
På min fritid är jag med mina vänner och min pojkvän. Jag är för tillfället också "upp bokad" med en musikal i V
ästerås som heter West side story, som är en nutids tolkning av samma musikal från1957. vi repar förfullt och har premiär i maj.
Mina favorit "sysslor" är som jag skrev innan är att bland annat vara med vänner men även dansa och göra musik! jag älskar även att ta bilder med min systemkamera! men även att rida ute i naturen.


Min familj består av mamma, pojkvän och djur men även syskon som inte bor hemma!

ja, de va nog allt för denhär gången! vi hörs! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar